Empty Soul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom
Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
♦ Zeker doen
-Information
-Rules
Linkpartners
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
Tha Kane Kirya/// 950Sum
Groepen
-Aanvragen
Admin(s)
-Nathaniel

Mod(s)
-Yelena
-Ilona
-Ren

 

 Tha Kane Kirya///

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kane

Kane


Aantal berichten : 14
Naam : Tha Duck 8> -Nath-

Paspoort
Magie: Working with Ice
Dier: Snow panther
Partner: None

Tha Kane Kirya/// Empty
BerichtOnderwerp: Tha Kane Kirya///   Tha Kane Kirya/// Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:09 am

I am a boy from far away for here. I am not as sweet as you think. I am just a boy like every boy, but I am a little bit bad. I am nog scared, and when I fight... You'll must be strong to win!

Dus, mijn naam is: Kane
Mijn achter naam is: Kirya
Ik word ook wel: K-kun genoemd.
Ik ben nu: 18 jaar oud.
Jullie moeten duidelijk een ziekte aan jullie ogen hebben als jullie niet zien dat ik een: jongen ben.
Mijn magie? Tja, ik vecht met: Ijs krachten.
Buiten het mens wezen ben ik ook een: Sneeuw panter, so, ga uit de weg als ik dat vraag, anders doe ik het ander!
Ik zit aan het einde van het: 7de jaar.
Mijn eigenschappen: Come here, and meet me!
Mijn familie?: Ik heb alles nog hoor. Ik heb ouders, broers, zussen, maar ze wonen allemaal ergens anders.
Of ik een partner heb?: Nee, nog niet althans.
Mijn status? Tja dat is: wisselend.

Dan zou ik nu wat over mijn verleden en wat er allemaal gebeurd is: Tja, ik ben ver weg van hier geboren. Ik leefde rijk, steen rijk, in een kasteel/villa. Of ik zo gelukkig was, tja, niet echt. Eigenlijk was ik best wel ongelukkig. Maar ja. Ik kende niet beter dan dat. Voor mij bestond er geen spelen met speel goed. Trainen en leren vechten om te over leven voor de gevaren in de wereld. Daar voor hadden we krijgers en bewakers en bodyguards bij ons. Wat een luxe hé? Maar geloof me, dat is niks aan. Ik had wel alles wat ik zo'n beetje wilde. Alleen, ik moest me altijd netjes gedragen. En dat mijn leven lang. Voor ik hier kwam had ik thuis lessen. En ik leerde dus niet mijn krachten in balans te houden. Want als ik boos werd, dan zette ik wel eens iemand vast in het ijs. Of erger. Dan veranderde ik in een sneeuw panter. En ja, dan was het einde verhaal. Nu ben ik hier, en tja, ik zie wel hoe ik het hebben zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tha Kane Kirya///
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tha room of Miyu And Kane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Empty Soul :: Voorstellen :: Character-
Ga naar: