Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
Paspoort Magie: {The magic Hand} Can hurt people by touching them Dier: White Wolf Partner: The power in my hand was gained for her sake♦
Onderwerp: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 12:05 am
Niemand weet het nog, alleen ik, maar onze Tessa is bijna jarig! JA, ECHT WAAR! I'M NOT KIDDING YOU GUYS! Maar dit vraagt dus om een grote hug en een topic! Oftewel, GEFELICITEERD BABY VAN ME <3 Stiekem wilde ik een foto van jou gaan bewerken, maar dat vond ik gemeen ;3
XXX Pen <3
Suave
Aantal berichten : 110 Naam : *_*
Paspoort Magie: Worst nightmare Dier: Unicorn Partner: Love can't catch me
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 12:09 am
HÁ, deze stalker heeft het ook onthouden, volgens mij :'D Alvast gefeliciteerd chicka <3
Spoiler:
EETSE~
Ren
Aantal berichten : 239 Naam : Charlotte
Paspoort Magie: Dier: Giant wolf ~ Partner: Pain Does not speak, pain does not love.
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 12:19 am
*sleurt mysterie man mee* hier isss:
http://www.zerochan.net/929891#full Happy birthday alvast schat. Hou hem maar goed uit de buurt van Pen.
Sumi
Aantal berichten : 221 Naam : Duck 8D -Nathalie-
Paspoort Magie: Being a cat. Dier: Big Black Main Coon Cat 8D Partner: Love, for this soulless girl? Does that exicst?
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 12:21 am
Nathaniel Admin
Aantal berichten : 452 Naam : I'm Pen, ftw
Paspoort Magie: {The magic Hand} Can hurt people by touching them Dier: White Wolf Partner: The power in my hand was gained for her sake♦
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 12:29 am
Hurr, je krijgt overigens nog een nutteloos anime happy birthday song ;3 Geniet ervan!
Kuroi
Aantal berichten : 41 Naam : You're biatch Tessa
Paspoort Magie: {Blue Fire} He can control blue fire Dier: Tiger Partner: You know you can't get me
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 1:45 am
X'D ik zie het nu pas *shame*
Tnx lieve schatties van me! I love jullie echt heel diep.
@Char: JEAY LEUK CADEAUTJE MINE!!!!!!!!! @Pen: You biatch ik had toch gezegd dat ik het nii wou x'D maar toch heel ief van je @Natzel: Tnx schat. @Megan: tnx <3
zo heb ik iedereen gehad x'D
Bjorg
Aantal berichten : 64 Naam : Julia || Teddy
Paspoort Magie: I can control the wind Dier: Giervalk Partner: ~You can try, but I'm difficult to catch~
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 4:55 am
Alvast GEFELICITEERD <3 !
Elveria
Aantal berichten : 171 Naam : Professor Layton Addictid
Paspoort Magie: I believe I can fly... Dier: Chimaera Partner: Maybe Love doesn't work on me?
Onderwerp: Re: Steenninja's worden ook volwassen <3 zo mei 06, 2012 6:59 am