Empty Soul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom
Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
♦ Zeker doen
-Information
-Rules
Linkpartners
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
Roommates 950Sum
Groepen
-Aanvragen
Admin(s)
-Nathaniel

Mod(s)
-Yelena
-Ilona
-Ren

 

 Roommates

Ga naar beneden 
+10
Chisomo
Nikè
Ren
Nimble
Ilona
Gaya
Kid
Elveria
Darren
Nathaniel
14 plaatsers
AuteurBericht
Nathaniel
Admin
Nathaniel


Aantal berichten : 452
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: {The magic Hand} Can hurt people by touching them
Dier: White Wolf
Partner: The power in my hand was gained for her sake♦

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Roommates   Roommates Icon_minitimewo apr 25, 2012 1:00 am

♦Roommates♦
Wil je voor je karakter een kamergenoot?
Vul dan het onderstaande lijstje in.
Als iemand geïnteresseerd is mag hij/zij op die post reageren.
Verder het geliefe over de pb te bespreken om off-topic en spam te voorkomen.
Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Kamergenoot moet voldoen aan:[/b]
[b]De leeftijd van de kamergenoot:[/b]
[b]De kamergenoot moet zeker weten:[/b]
[b]Extra:[/b]

~Het team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://emptysoul.actieforum.com
Darren

Darren


Aantal berichten : 6
Naam : Bente.

Paspoort
Magie: With his mind he can make almost anything happen.
Dier: Gryphon.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimewo apr 25, 2012 3:21 am

Kom op toekomstige kamergenoot!!

Naam: Darren Watson.
Karakter: Vrij rustig en stil, maar als hij iemand kent dan komt hij wel los =D
Kamergenoot moet voldoen aan: Een gezellig leuk persoon, met wie Darren het goed kan vinden.
De leeftijd van de kamergenoot: Tussen de 16 en 19
De kamergenoot moet zeker weten: Gewoon aardig, gezellig en leuk zijn!
Extra: Mits 1 kamergenoot! Jongen of meisje maakt niet uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.beinghuman.actieforum.com
Elveria

Elveria


Aantal berichten : 171
Naam : Professor Layton Addictid

Paspoort
Magie: I believe I can fly...
Dier: Chimaera
Partner: Maybe Love doesn't work on me?

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimevr apr 27, 2012 9:16 pm

Naam: Elveria Down
Karakter:Brutaal//Beetje Opvliegerig//Humoristish//Optimistish
Kamergenoot moet voldoen aan:Iemand die haar kan uithouden
De leeftijd van de kamergenoot:maakt niet uit.
De kamergenoot moet zeker weten:Aardig zijn/haar begrijpen
Extra:-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Kid

Kid


Aantal berichten : 49
Naam : Doctor Q

Paspoort
Magie: {I N S A N I T Y} Kid can get into your mind and make you completly insane.
Dier: Raven
Partner: {Sooner or later everybody falls into {I N S A N I T Y}

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimeza apr 28, 2012 2:53 am

Naam: Death the Kid
Karakter: Vriendelijk, heeft last van OCD, krijgt soms aanvallen, kan soms wat krankzinnig overkomen.
Kamergenoot moet voldoen aan: Iemand die niet bang is voor z'n aanvallen en tegen zijn OCD kan xD
De leeftijd van de kamergenoot: Doesn't really matter
De kamergenoot moet zeker weten: Dat Kid af en toe krankzinnig word, reden is nog steeds onbekend.
Extra: Ik ben kieskeurig? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimeza apr 28, 2012 7:03 am

Elveria schreef:
Naam: Elveria Down
Karakter:Brutaal//Beetje Opvliegerig//Humoristish//Optimistish
Kamergenoot moet voldoen aan:Iemand die haar kan uithouden
De leeftijd van de kamergenoot:maakt niet uit.
De kamergenoot moet zeker weten:Aardig zijn/haar begrijpen
Extra:-

Oeew, ik wil wel :3
Stuur jij me ff PB, dan kunnen we verder kijken,
Verder is Gaya ook wel brutaal, maar ook een soort van krengetje, kan jij hier ook bij om gaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilona

Ilona


Aantal berichten : 355
Naam : Cookiemonster! <3 ~Tesske

Paspoort
Magie: {Shadow move} I can control you, with your shadow
Dier: Sneew panter
Partner: Silence your voice, let your heart speak to me ღ

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimeza apr 28, 2012 7:06 am

Elveria schreef:
Naam: Elveria Down
Karakter:Brutaal//Beetje Opvliegerig//Humoristish//Optimistish
Kamergenoot moet voldoen aan:Iemand die haar kan uithouden
De leeftijd van de kamergenoot:maakt niet uit.
De kamergenoot moet zeker weten:Aardig zijn/haar begrijpen
Extra:-

ik wil ook wel pb me maar als je vragen hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel
Admin
Nathaniel


Aantal berichten : 452
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: {The magic Hand} Can hurt people by touching them
Dier: White Wolf
Partner: The power in my hand was gained for her sake♦

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimeza apr 28, 2012 10:59 pm

Naam: Nathaniel Flynn
Karakter: Vrolijk - Sarcastisch - Hyper - actief - overemotioneel - Slim
Kamergenoot moet voldoen aan: Niks eigenlijk ;3
De leeftijd van de kamergenoot: Tussen de 16 en 18
De kamergenoot moet zeker weten: Nathaniel vindt zichzelf helemaal geweldig, so, beware >D
Extra: Ben totaal niet kieskeurig eigenlijk. Maakt me niet echt uit of ze elkaar liken of niet.

EDIT: FOUND!


Laatst aangepast door Nathaniel op di mei 01, 2012 6:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://emptysoul.actieforum.com
Nimble
Admin
Nimble


Aantal berichten : 176
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: Healing powers
Dier: Tiger
Partner: Your eyes make me shiffer, your look make me kill~

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo apr 29, 2012 10:33 am

Naam: Nimble Hitomi
Karakter: Lief - Rustig - tegen geweld - Kan flippen wanneer er geweld gebruikt word
Kamergenoot moet voldoen aan: Hij/Zij moet aardig en het liefst rustig zijn ;3
De leeftijd van de kamergenoot: 15-17
De kamergenoot moet zeker weten: Nimble kan echt niet tegen geweld. Als ze flipt, heb je echt problemen.
Extra: Liefst een jongen als kamergenoot. Gewoon, omdat het kan :') Maar een meisje vindt ik ook goed ^^

EDIT: Gevonden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo apr 29, 2012 10:16 pm

Ilona schreef:
Elveria schreef:
Naam: Elveria Down
Karakter:Brutaal//Beetje Opvliegerig//Humoristish//Optimistish
Kamergenoot moet voldoen aan:Iemand die haar kan uithouden
De leeftijd van de kamergenoot:maakt niet uit.
De kamergenoot moet zeker weten:Aardig zijn/haar begrijpen
Extra:-

ik wil ook wel pb me maar als je vragen hebt

Oké jij mag Elveria wel, ik doe wel iemand anders, heb al leukere Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo apr 29, 2012 10:17 pm

Nimble schreef:
Naam: Nimble Hitomi
Karakter: Lief - Rustig - tegen geweld - Kan flippen wanneer er geweld gebruikt word
Kamergenoot moet voldoen aan: Hij/Zij moet aardig en het liefst rustig zijn ;3
De leeftijd van de kamergenoot: 15-17
De kamergenoot moet zeker weten: Nimble kan echt niet tegen geweld. Als ze flipt, heb je echt problemen.
Extra: Liefst een jongen als kamergenoot. Gewoon, omdat het kan :') Maar een meisje vindt ik ook goed ^^

Ik wil wel kamermaatjes worden hoorw =)
Oeps sorry, dubbelpost..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren

Ren


Aantal berichten : 239
Naam : Charlotte

Paspoort
Magie:
Dier: Giant wolf ~
Partner: Pain Does not speak, pain does not love.

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo apr 29, 2012 10:22 pm

Nimble schreef:
Naam: Nimble Hitomi
Karakter: Lief - Rustig - tegen geweld - Kan flippen wanneer er geweld gebruikt word
Kamergenoot moet voldoen aan: Hij/Zij moet aardig en het liefst rustig zijn ;3
De leeftijd van de kamergenoot: 15-17
De kamergenoot moet zeker weten: Nimble kan echt niet tegen geweld. Als ze flipt, heb je echt problemen.
Extra: Liefst een jongen als kamergenoot. Gewoon, omdat het kan :') Maar een meisje vindt ik ook goed ^^

Hmm, ik zou ook wel willen, maar weet niet of dat zo'n goed idee zou zijn, aangezien Ren nogal snel geiriteerd geraakt en dan agressief doet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikè

Nikè


Aantal berichten : 22
Naam : BUMBLiNG iDiOT

Paspoort
Magie: ELECTRiC PLAY
Dier: MOCKiNGBiRD
Partner: TRY TO FORGET LOVE BECAUSE LOVE'S FORGOTTEN ME //x

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimedi mei 01, 2012 1:27 am

Nathaniel schreef:
Naam: Nathaniel Flynn
Karakter: Vrolijk - Sarcastisch - Hyper - actief - overemotioneel - Slim
Kamergenoot moet voldoen aan: Niks eigenlijk ;3
De leeftijd van de kamergenoot: Tussen de 16 en 18
De kamergenoot moet zeker weten: Nathaniel vindt zichzelf helemaal geweldig, so, beware >D
Extra: Ben totaal niet kieskeurig eigenlijk. Maakt me niet echt uit of ze elkaar liken of niet.
Vind ik wel wat voor Nikè, eigenlijk. Haar verlegenheid en zijn "I'm awesome" -attitude.
Setje plus stuff komt nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chisomo

Chisomo


Aantal berichten : 27
Naam : Mandy

Paspoort
Magie: Kan natuurelementen beheersen.
Dier: Grote zwarte wolf
Partner: I Don't have a soulmate

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimeza mei 05, 2012 10:36 am

Naam: Chisomo
Karakter: Neutraal Smile Hij is een stil type. Dus eigenlijk heb je geen last van hem Smile meestal is hij vaak buiten en komt hij alleen s'avonds of bij sommige gevallen zijn kamer in :p

Kamergenoot moet voldoen aan: Maakt eigenlijk niet uit. Gewoon een leuk maatje die een beetje respect toont :p En hem niet al te gek door het lint laat gaan :')

De leeftijd van de kamergenoot: Rond de 17 jaar :p maakt eigenlijk niet zo uit Very Happy

De kamergenoot moet zeker weten: Hij kan niet tegen te hyper mensen. Daar kan hij zot van worden. Maar meestal is hij zeer geduldig en gaat ie gewoon weg als het teveel word. Hij is een makkelijk geval :')

Extra: Zoek gewoon iemand die het goed met hem kan vinden. En samen dingen kunnen meemaken ofzuu :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuroi

Kuroi


Aantal berichten : 41
Naam : You're biatch Tessa

Paspoort
Magie: {Blue Fire} He can control blue fire
Dier: Tiger
Partner: You know you can't get me

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo mei 06, 2012 5:04 am

Naam: Kuroi
Karakter: Hij is kil en bot tegen mensen die hij niet kent, dat komt vooral omdat hij met de dood van zijn tweelingsbroertje zit. Hij kan heel kwaad of juist heel verdrietig reageren als je het over familie hebt. Tegen mensen die hem wel kennen, is hij lief beschermend, open en vertrouwbaar
Kamergenoot moet voldoen aan: heeel veel geduld en een beetje lef
De leeftijd van de kamergenoot: maakt nii uit
De kamergenoot moet zeker weten: dat hij/zij het nii over zijn tweelinbroertje wil hebben.
Extra: hij heeft heel veel littekens op zijn rug waar hij het liever niet over heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Chisomo

Chisomo


Aantal berichten : 27
Naam : Mandy

Paspoort
Magie: Kan natuurelementen beheersen.
Dier: Grote zwarte wolf
Partner: I Don't have a soulmate

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo mei 06, 2012 5:14 am

Kuroi schreef:
Naam: Kuroi
Karakter: Hij is kil en bot tegen mensen die hij niet kent, dat komt vooral omdat hij met de dood van zijn tweelingsbroertje zit. Hij kan heel kwaad of juist heel verdrietig reageren als je het over familie hebt. Tegen mensen die hem wel kennen, is hij lief beschermend, open en vertrouwbaar
Kamergenoot moet voldoen aan: heeel veel geduld en een beetje lef
De leeftijd van de kamergenoot: maakt nii uit
De kamergenoot moet zeker weten: dat hij/zij het nii over zijn tweelinbroertje wil hebben.
Extra: hij heeft heel veel littekens op zijn rug waar hij het liever niet over heeft



Den deze toont interesseeee :p

Over Chiso,

Hij is ook een stil geval en zit ook nog vaak vast vanwege zijn verleden. Hij is wel niet erg spraakzaam.
:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilona

Ilona


Aantal berichten : 355
Naam : Cookiemonster! <3 ~Tesske

Paspoort
Magie: {Shadow move} I can control you, with your shadow
Dier: Sneew panter
Partner: Silence your voice, let your heart speak to me ღ

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimezo mei 06, 2012 7:19 am

Bjorg schreef:
Kuroi schreef:
hmm ik wil liever iemand waarmee hij wel kan praten en die een beetje doorvraagt

Bjorg dan misschien Razz ? Hij kan alleen wel heel prikkelbaar zijn, zeker als hij binnen is.

hmm stuur me even een pb met zijn karakter naar me
dan verwijder ik nu de twee berichten hier voor anders staat het topic daar meteen vol mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyu

Miyu


Aantal berichten : 8
Naam : Amber

Paspoort
Magie: Fire :D
Dier: Big fox
Partner: Try to get this girl

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimema mei 07, 2012 5:40 am

Naam: Miyu <3
Karakter: Vriendelijk, bijna altijd vrolijk optimistisch, hyper, respectvolle, avontuurlijke, zachte, stoere karakter. Ze past zich aan aan andere karakters, veel kunnen het goed met haar vinden Very Happy
Kamergenoot moet voldoen aan: Heb eigenlijk geen voorkeur. Smile
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur Very Happy
De kamergenoot moet zeker weten: Ze heeft soms wel wat last van angsten. Omdat ze thuis mishandeld word. Ze probeert vaak haar problemen te verbergen. (haar wonden en, gekneusde botten en blauwe plekken. Ze schaamt zich daar erg rot om. Het gaat na een tijd ook verslechteren met haar. Miss wel iemand die haar wil helpen met haar problemen. Ze heeft nood aan steun en vriendschap.
Extra:
//////
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane

Kane


Aantal berichten : 14
Naam : Tha Duck 8> -Nath-

Paspoort
Magie: Working with Ice
Dier: Snow panther
Partner: None

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimema mei 07, 2012 7:14 am

Miyu schreef:
Naam: Miyu <3
Karakter: Vriendelijk, bijna altijd vrolijk optimistisch, hyper, respectvolle, avontuurlijke, zachte, stoere karakter. Ze past zich aan aan andere karakters, veel kunnen het goed met haar vinden Very Happy
Kamergenoot moet voldoen aan: Heb eigenlijk geen voorkeur. Smile
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur Very Happy
De kamergenoot moet zeker weten: Ze heeft soms wel wat last van angsten. Omdat ze thuis mishandeld word. Ze probeert vaak haar problemen te verbergen. (haar wonden en, gekneusde botten en blauwe plekken. Ze schaamt zich daar erg rot om. Het gaat na een tijd ook verslechteren met haar. Miss wel iemand die haar wil helpen met haar problemen. Ze heeft nood aan steun en vriendschap.
Extra:
//////

Ik wil wel.
Naam: Kane
Karakter: Kane is een kalme jonge. Hij is vriendelijk maar heeft zo zijn nadelen. Zoals, snel prikkelbaar.
Kamergenoot moet voldoen aan: Het gene wat jij wil
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur
De kamergenoot moet zeker weten: Dat hij er voor die gene zou zijn wanneer het nodig is. En dat Kane niet tegen liegen kan, of smoesjes.
Extra:
8D Nothing 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyu

Miyu


Aantal berichten : 8
Naam : Amber

Paspoort
Magie: Fire :D
Dier: Big fox
Partner: Try to get this girl

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimema mei 07, 2012 7:57 am

Kane schreef:
Miyu schreef:
Naam: Miyu <3
Karakter: Vriendelijk, bijna altijd vrolijk optimistisch, hyper, respectvolle, avontuurlijke, zachte, stoere karakter. Ze past zich aan aan andere karakters, veel kunnen het goed met haar vinden Very Happy
Kamergenoot moet voldoen aan: Heb eigenlijk geen voorkeur. Smile
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur Very Happy
De kamergenoot moet zeker weten: Ze heeft soms wel wat last van angsten. Omdat ze thuis mishandeld word. Ze probeert vaak haar problemen te verbergen. (haar wonden en, gekneusde botten en blauwe plekken. Ze schaamt zich daar erg rot om. Het gaat na een tijd ook verslechteren met haar. Miss wel iemand die haar wil helpen met haar problemen. Ze heeft nood aan steun en vriendschap.
Extra:
//////

Ik wil wel.
Naam: Kane
Karakter: Kane is een kalme jonge. Hij is vriendelijk maar heeft zo zijn nadelen. Zoals, snel prikkelbaar.
Kamergenoot moet voldoen aan: Het gene wat jij wil
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur
De kamergenoot moet zeker weten: Dat hij er voor die gene zou zijn wanneer het nodig is. En dat Kane niet tegen liegen kan, of smoesjes.
Extra:
8D Nothing 8D



Lol Miyu wilt zijn kamergenoot wordaaaan cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane

Kane


Aantal berichten : 14
Naam : Tha Duck 8> -Nath-

Paspoort
Magie: Working with Ice
Dier: Snow panther
Partner: None

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimedi mei 08, 2012 2:44 am

Miyu schreef:
Kane schreef:
Miyu schreef:
Naam: Miyu <3
Karakter: Vriendelijk, bijna altijd vrolijk optimistisch, hyper, respectvolle, avontuurlijke, zachte, stoere karakter. Ze past zich aan aan andere karakters, veel kunnen het goed met haar vinden Very Happy
Kamergenoot moet voldoen aan: Heb eigenlijk geen voorkeur. Smile
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur Very Happy
De kamergenoot moet zeker weten: Ze heeft soms wel wat last van angsten. Omdat ze thuis mishandeld word. Ze probeert vaak haar problemen te verbergen. (haar wonden en, gekneusde botten en blauwe plekken. Ze schaamt zich daar erg rot om. Het gaat na een tijd ook verslechteren met haar. Miss wel iemand die haar wil helpen met haar problemen. Ze heeft nood aan steun en vriendschap.
Extra:
//////

Ik wil wel.
Naam: Kane
Karakter: Kane is een kalme jonge. Hij is vriendelijk maar heeft zo zijn nadelen. Zoals, snel prikkelbaar.
Kamergenoot moet voldoen aan: Het gene wat jij wil
De leeftijd van de kamergenoot: Geen voorkeur
De kamergenoot moet zeker weten: Dat hij er voor die gene zou zijn wanneer het nodig is. En dat Kane niet tegen liegen kan, of smoesjes.
Extra:
8D Nothing 8D



Lol Miyu wilt zijn kamergenoot wordaaaan cheers

Is goed!
Open jij het topic 8D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimedi mei 08, 2012 3:38 am

Naam: Gaya <'3
Karakter: Gaya is nogal stil en rustig. Ze zegt niet snel wat, maar als ze een keer haar mond opentrekt, berg je dan maar. Als je een vervelende opmerking maakt tegen Gaya, krijg je er drie terug. Gaya weet altijd wat terug te zeggen en is ook niet bang om mensen pijn te doen met haar woorden. Ze lijkt misschien onkwetsbaar, maar dat is ze zeker niet. Gaya is juist heel kwetsbaar en schrikachtig. Ze schrikt van hele kleine geluiden en van plotselinge bewegingen. Dit komt allemaal door ongeluk, waar ze liever niet over praat, en wat ze drie jaar geleden heeft meegemaakt. Verder kan Gaya soms ook wel aardig zijn. Maar je hebt niet zo snel haar vertrouwen. Dit is bijna alleen als jij ook laat merken dat jij haar vertrouwt. Maar als je eenmaal vriendinnen met haar bent, heb je wel echt een vriendin voor het leven.
Kamergenoot moet voldoen aan: Geen voorkeur
De leeftijd van de kamergenoot: Rond de leeftijd van Gaya, het liefst de zelfde leeftijd, maar mag ook één jaar ouder, of jonger
De kamergenoot moet zeker weten: Dat Gaya soms wel wat boos kan worden, en soms erg veel woede in zich heeft, maar ze kan ook erg verlegen zijn, maar nog één ding wat ze wel fijn vind, en ook wel nodig heeft; Hulp, en iemand die ze dus echt kan vertrouwen
Extra: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 4
Naam : Lies aka Vogelbekdier

Paspoort
Magie:
Dier: Black wolf
Partner: Don't think so, sweetheart

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimedi mei 08, 2012 7:17 am

Gaya schreef:
Naam: Gaya <'3
Karakter: Gaya is nogal stil en rustig. Ze zegt niet snel wat, maar als ze een keer haar mond opentrekt, berg je dan maar. Als je een vervelende opmerking maakt tegen Gaya, krijg je er drie terug. Gaya weet altijd wat terug te zeggen en is ook niet bang om mensen pijn te doen met haar woorden. Ze lijkt misschien onkwetsbaar, maar dat is ze zeker niet. Gaya is juist heel kwetsbaar en schrikachtig. Ze schrikt van hele kleine geluiden en van plotselinge bewegingen. Dit komt allemaal door ongeluk, waar ze liever niet over praat, en wat ze drie jaar geleden heeft meegemaakt. Verder kan Gaya soms ook wel aardig zijn. Maar je hebt niet zo snel haar vertrouwen. Dit is bijna alleen als jij ook laat merken dat jij haar vertrouwt. Maar als je eenmaal vriendinnen met haar bent, heb je wel echt een vriendin voor het leven.
Kamergenoot moet voldoen aan: Geen voorkeur
De leeftijd van de kamergenoot: Rond de leeftijd van Gaya, het liefst de zelfde leeftijd, maar mag ook één jaar ouder, of jonger
De kamergenoot moet zeker weten: Dat Gaya soms wel wat boos kan worden, en soms erg veel woede in zich heeft, maar ze kan ook erg verlegen zijn, maar nog één ding wat ze wel fijn vind, en ook wel nodig heeft; Hulp, en iemand die ze dus echt kan vertrouwen
Extra: -
Ik wil wel met Katniss. Er wordt nog aan haar setje en paspoort gewerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitimewo mei 09, 2012 2:23 am

Katniss schreef:
Gaya schreef:
Naam: Gaya <'3
Karakter: Gaya is nogal stil en rustig. Ze zegt niet snel wat, maar als ze een keer haar mond opentrekt, berg je dan maar. Als je een vervelende opmerking maakt tegen Gaya, krijg je er drie terug. Gaya weet altijd wat terug te zeggen en is ook niet bang om mensen pijn te doen met haar woorden. Ze lijkt misschien onkwetsbaar, maar dat is ze zeker niet. Gaya is juist heel kwetsbaar en schrikachtig. Ze schrikt van hele kleine geluiden en van plotselinge bewegingen. Dit komt allemaal door ongeluk, waar ze liever niet over praat, en wat ze drie jaar geleden heeft meegemaakt. Verder kan Gaya soms ook wel aardig zijn. Maar je hebt niet zo snel haar vertrouwen. Dit is bijna alleen als jij ook laat merken dat jij haar vertrouwt. Maar als je eenmaal vriendinnen met haar bent, heb je wel echt een vriendin voor het leven.
Kamergenoot moet voldoen aan: Geen voorkeur
De leeftijd van de kamergenoot: Rond de leeftijd van Gaya, het liefst de zelfde leeftijd, maar mag ook één jaar ouder, of jonger
De kamergenoot moet zeker weten: Dat Gaya soms wel wat boos kan worden, en soms erg veel woede in zich heeft, maar ze kan ook erg verlegen zijn, maar nog één ding wat ze wel fijn vind, en ook wel nodig heeft; Hulp, en iemand die ze dus echt kan vertrouwen
Extra: -
Ik wil wel met Katniss. Er wordt nog aan haar setje en paspoort gewerkt.

Oké, stuur me dan nog maar even PB Met haar karakter en zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Roommates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roommates   Roommates Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roommates
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Empty Soul :: Rpg-related :: De markt :: Gezocht-
Ga naar: