Empty Soul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom
Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
♦ Zeker doen
-Information
-Rules
Linkpartners
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
//Duck in the rain suit\\~ 950Sum
Groepen
-Aanvragen
Admin(s)
-Nathaniel

Mod(s)
-Yelena
-Ilona
-Ren

 

 //Duck in the rain suit\\~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kane

Kane


Aantal berichten : 14
Naam : Tha Duck 8> -Nath-

Paspoort
Magie: Working with Ice
Dier: Snow panther
Partner: None

//Duck in the rain suit\\~ Empty
BerichtOnderwerp: //Duck in the rain suit\~   //Duck in the rain suit\\~ Icon_minitimedo mei 10, 2012 2:52 am

Hallo mensen ik ben Duck... Ahum, ik bedoel... Ik ben Nathalie.
Maar dat wisten de meeste mensen wel.
Zins kort draag ik de bijnaam Duck... Dus ik ben een eend... Kom door mijn gele regen pak *Zwaait*.
De bijnaam past net echt bij me, bacause; kom op hé, ik heb donker haar, een normaal blanke huid, draag meestal zwarte kleding; en dan word ik Duck genoemd ...
Maar oké, dat evem wederzijds.
Ik zit nu al ongeveer een weekje of zo op ES, en ben nu al verslaafd.
Ik ga hier zeker ook actief blijven als andere mensen ook actief blijven!
Mijn hobby's zijn; lezen, tekenen, de hond uit laten, RPG'en, verhaal schrijven... Muziek luisteren!
Ik hou voornamelijk van Rock en Gothic metal. Maar volks metal vind ik ook wel vet 8D
Maar ik luister ook wel naar sommige pop.
Dus ga nou niet denken: "Ohmyfuckinggod! Een gothic!" Want nee dat ben ik niet.
Ik ben gewoon wie ik ben, en dat is dus Duck.
De bands die ik meestal luister zijn Within Temptation, 30 Seconds to Mars, Creed, en nog wat meer. Maar ik luister ook opening liedjes van anime!
En ja, ik ben dol op anime! Ik kijk op dit moment Another en voor de tweede keer Vampire Knight Guilty ik heb zo juist de eerste seizoen voor de tweede keer uit gekeken.
Ik heb een hoop animes al gezien, maar de meeste namen ben ik kwijt #$#@#$
Tips over welke anime moet kijken zijn altijd welkom!
Of ik huis dieren heb; genoeg!
Ik heb een hond,
twee katten,
twee konijnen,
twee valk parkieten,
nog een pracht rosella,
en nog veel meer vogels,
ik heb een aquarium vol guppys.
twee ratten,
samen met mijn zusje hebben we nog drie hamster van de zes, drie zijn al dood aan ouder dom.
Dat over mijn huis dieren.

Voor de rest kennen jullie me wel zo'n beetje denk ik 8D

Zijn er nog vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
//Duck in the rain suit\\~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Empty Soul :: Voorstellen :: The person behind-
Ga naar: