Empty Soul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom
Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
♦ Zeker doen
-Information
-Rules
Linkpartners
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
Een topic. 950Sum
Groepen
-Aanvragen
Admin(s)
-Nathaniel

Mod(s)
-Yelena
-Ilona
-Ren

 

 Een topic.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Professor Sebastian

Professor Sebastian


Aantal berichten : 92
Naam : Charlotte

Paspoort
Magie: Ice Touch: Kan iets in ijs veranderen door één aanraking, door zijn magie is hij dus ook bestand tegen lagere temperaturen.
Dier: Polarbear Dog
Partner: Something once lost, will never return...

Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Een topic.   Een topic. Icon_minitimewo mei 02, 2012 7:30 am


Goedendag beste mensen die dit bericht lezen. En welkom in mijn ‘ikstelmezelfevenvoortopic’
Oké, nu heb ik weer netjes genoeg gedaan voor vandaag. Ik ben dus Charlotte, zoals je ook wel kunt lezen in mijn profiel. Ik ben een Nederlander, maar heb er maar een jaartje gewoond. Want mijn ouders hadden besloten naar Belgie te verhuizen. Whoot. Ik ben 13 jaartjes oud, enr pg zo’n, ach ja, ik weet niet hoelang. Momenteel ben ik hier actief, op DH, en op SSA. Andere rpgs verwaarloosde ik. Ja, ik ben slecht. Ik haat ruzies, echtw aar, en ben best gevoelig. En ik ben een bitch. MAARIKHOUVANJULLIE.
Ik heb één hondje, en 5 verzorgpaarden. Waaronder twee tinkers, één franse draver, x tinker, en nog wat, één haflinger, en één veulen, met veel fries in zich. Het veulentje had zware longontsteking gehad. Maar die schat bleef eten, en daardood bleefd ie in leven, en nu moet ie soms in zo’n drager, zodat die niet gaat liggen. Maar hij geeft alweer goed voetjes en loopt goed mee en zo, en ik ben er blij om, want ik lieft die schat. Mijn hondje is een boston terrier, van bijna 3 jaar. En hij rent altijd weg van mij, wat ik niet snap, want andere honden houden van mij. Maar waarschijnlijk geef ik hem te veel hugs. MAAR HIJ SI ZO KLEIN EN KNUFFELBAAR EN LIEFLIJK.
En tja, wat nog meer te zeggen, I dunno, vraag maar raak als jullie vraagjes hebben.
Xx Charlie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimble
Admin
Nimble


Aantal berichten : 176
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: Healing powers
Dier: Tiger
Partner: Your eyes make me shiffer, your look make me kill~

Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een topic.   Een topic. Icon_minitimewo mei 02, 2012 8:34 am

CHARLOTTE! Ilavplz
Ik kan het niet laten ^^.
Welkom, denk ik, al ben je hier al een tijdje ;D
Well, vraagjes?
Hurrdurr:
1)Wat is je lievelings eten?
2)Wat is je lievelings kleur?
3)Hou je van taco's?
4)Je lievelings film?
5)Lievelings getal tussen 1 en 12?

Dat was het ^^
Vraagjes kun je natuurlijk altijd bij mij zijn, maar dat wist gij al.
Btw, Nederlandse Belgjes zijn awesome.
Bye!

XRoomz
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Sebastian

Professor Sebastian


Aantal berichten : 92
Naam : Charlotte

Paspoort
Magie: Ice Touch: Kan iets in ijs veranderen door één aanraking, door zijn magie is hij dus ook bestand tegen lagere temperaturen.
Dier: Polarbear Dog
Partner: Something once lost, will never return...

Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een topic.   Een topic. Icon_minitimewo mei 02, 2012 8:40 am

1)Wat is je lievelings eten? Chocola ftw, 's ochtends 's middags, 's avonds, en s' nachts.
2)Wat is je lievelings kleur? I dunno actually. Iets moois.
3)Hou je van taco's? Like, totally.
4)Je lievelings film? THE HUNGER GAMES <33
5)Lievelings getal tussen 1 en 12? 4

Free hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilona

Ilona


Aantal berichten : 355
Naam : Cookiemonster! <3 ~Tesske

Paspoort
Magie: {Shadow move} I can control you, with your shadow
Dier: Sneew panter
Partner: Silence your voice, let your heart speak to me ღ

Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een topic.   Een topic. Icon_minitimevr mei 04, 2012 8:29 am

ik zou zeggen welcome maar ik heb ook een hele belangrijke vraag (nou eigenlijk 2)

Lieft jij stenen?
heb jij stenen?
x'D

oke nou ja veel plezier verder nog en

WE LOVE YOU TO!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren

Ren


Aantal berichten : 239
Naam : Charlotte

Paspoort
Magie:
Dier: Giant wolf ~
Partner: Pain Does not speak, pain does not love.

Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een topic.   Een topic. Icon_minitimevr mei 04, 2012 8:36 am

Nou, dan zal ikd at eens beantwoorden.
Ja, ik lieft stenen.
En ik ben surrounded by stenen. Zeker van die kleine schattige babysteentjes. En wat grote.

En vroeger verfde ik erop, en maakte ikz e heel mooi en lieet ik ze lachen. Ilavplz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilona

Ilona


Aantal berichten : 355
Naam : Cookiemonster! <3 ~Tesske

Paspoort
Magie: {Shadow move} I can control you, with your shadow
Dier: Sneew panter
Partner: Silence your voice, let your heart speak to me ღ

Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een topic.   Een topic. Icon_minitimevr mei 04, 2012 8:38 am

whahaha You're just like me! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een topic.   Een topic. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een topic.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Le nonsense topic~
» Faceclaim topic
» Het na 12en topic
» het lucht-je-hart topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Empty Soul :: Voorstellen :: The person behind-
Ga naar: