Empty Soul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom
Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
♦ Zeker doen
-Information
-Rules
Linkpartners
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
It's like heaven 950Sum
Groepen
-Aanvragen
Admin(s)
-Nathaniel

Mod(s)
-Yelena
-Ilona
-Ren

 

 It's like heaven

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nimble
Admin
Nimble


Aantal berichten : 176
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: Healing powers
Dier: Tiger
Partner: Your eyes make me shiffer, your look make me kill~

It's like heaven Empty
BerichtOnderwerp: It's like heaven   It's like heaven Icon_minitimezo apr 29, 2012 11:02 am

Shall I compare thee to a summer’s day?
Thou art more lovely and more temperate:
Rough winds do shake the darling buds of May,
And summer’s lease hath all too short a date:


Haar zwarte, steile haar viel lang haar gezicht. Ze zat met haar neus in een poëzie. Hardop las ze sommige stukjes van het Engelse gedicht voor. Gewoon, om het beter te kunnen begrijpen."One day I wrote her name upon the strand, but came the waves and washèd it away: Again I wrote it with a second hand, but came the tide and made my pains his prey." Nimbles ogen lieten totaal geen emotie zien, maar vanbinnen voelde ze iets branden. Het gedicht was mooi, erg mooi. Ze had geen zin om te kijken wie het had geschreven, dus deed ze het ook niet. Wat zou dat eigenlijk voor nut hebben? Het ging om het gedicht, niet om te persoon erachter. Met een klap sloeg Nimble het boek dicht. Ze richtte haar blik voor zich en zette een zoete glimlach op haar gezicht. Ze zette zich af van het kussen waar ze op zat en stond op. Met het dikke, bijna bestofde boek in haar handen liep ze naar de boeken kast. Ze maakte een bedenkelijk geluidje. "hmn, waar had ik hem ook alweer vandaan?" Vroeg ze fluisterend aan zichzelf. Haar slanke vingers gleden over de rijen boeken. Toen ze bij een lege plek kwam, zette ze hem daar neer. Het boek was in geen tijden meer aangeraakt, dus maakte het niet veel uit als hij op de vekeerde plek stond. Toen Nimble zich omdraaide om weg te gaan voelde ze opeens een stekende pijn in haar hoofd. Erger dan hiervoor. Snel greep ze met haar handen naar haar hoofd. Het was al te laat. Nimble zakte door haar knieeën en alles om haar heen werd wazig. Toen viel ze flauw.
Ik had echt een heel geweldig leven toen ik klein was. Als klein meisje speelde ik vaak met mijn twee oudere broers, die overigens een tweeling waren. Mijn ouders waren heel blij met elkaar. Al met al, we waren een vredig gezin. Tot de dag des onheils. Ik was nog maar acht jaar, maar toch kan ik het nog precies voor mijn ogen halen. Ik was met mijn broers aan het spelen toen mijn ouders begonnen te overleggen of ze mijn broers naar Empty Soul Academy wilde sturen. Mijn broers waren beide erg slim en konden het dus makkelijk aan om een jaar eerder naar de Academy te gaan. Mijn vader wilde het heel graag, hij verwachtte veel van zijn mannelijk nageslacht. Mijn moeder daarintegen vond het beter ze nog een jaartje thuis te laten zijn. Gewoon, voor de zekerheid. Dit was het begin van het einde. Een rustig discussie groeide uit tot een helse ruzie. Toen verloor mijn vader zijn zelfbeheersing. Ik had hem nog nooit zoiets zien doen. Hij begon mijn moeder te slaan, te schoppen en uit te schelden. Ik en mijn twee broers zaten nog steeds in de kamer. Verbeisterd keken we toe hoe onze vader onze moeder in elkaar sloeg. De oudste van de tweeling wilde er nog tussen springen, met als resultaat een klap in zijn gezicht en een bloedneus. We hadden onze vader nog nooit zo gezien. Toen gingen we naar boven en wachtten we daar totdat er sirenes klonken. Snel gingen we weer naar beneden. Onze vader was aan het janken en onze moeder was bewusteloos. In het ziekenhuis bleek dat mama in coma lag. We waren er echt kapot van, papa ook. Mama bleef nog een tijd in coma, en ons leven werd langzamerhand weer een beetje normaal. Papa was totaal niet meer agressief. Elke dag bezochten we mama nog. Na een jaar kregen we het vreselijke nieuws te horen, ze was dood. Het leek alsof onze hele familie uit elkaar viel. Twee jaar later verloor ik mijn beide broers, Ze hadden zelfmoord gepleegd. Ik was toen nog jong, maar kan het me allemaal nog herrineren. Ik heb me dus ook voorgenomen ervoor te zorgen dat zoiets als dit nooit, maar dan ook nooit meer zal gebeuren. Met niemand niet. Gelukkig is mijn relatie met mijn vader wel goed. Ik ben niet boos op hem, al ben ik diep van binnen wel bang. Bang dat hij elk moment zijn zelfbeheersing kan verliezen en mij te lijf gaat.
Met een ruk hief Nimble haar hoofd op. Ze had gedroomd, ze wist het. Maar wat.. Nee, dat ontging haar volkomen. Ze kon zich iets herrineren van dat ze iets vertelde over haar leven, maar daar hield het ook wel mee op. Toen greep ze met haar hand naar haar hoofd. De pijn was weg, gelukkig. Langzaam ging Nimble overeind zitten en keek ze om zich heen. Langzaam probeerde ze overeind te gaan staan, toen ze een zwarte schim zag bewegen. Geschrokken draaide Nimble zich om. Ze kon niet zien wie het was. Daar was het zwakke maanlicht wat door het raam scheen te licht voor. Geschrokken keek Nimble naar buiten. Dat het al nacht was! Niet te geloven.

OOC: Hurrdurr, hij faalt, heel erg. Maar wat wil je dan verwachten van een moeie mij die toch wil posten midden in de nacht? xD
OPEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

It's like heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's like heaven   It's like heaven Icon_minitimezo apr 29, 2012 11:07 pm

''But I, I gotta keep tryin, Gotta keep my head held high'' De woorden van het liedje kwamen aardig zuiver uit de mond van Gaya gevlogen. Met haar handen gooide ze haar lange, bruine haren, naar achter. Een zucht verliet vervolgens haar mond. Het boek waar ze in staarde, had een zwarte kaft, met een mooie duistere prent erop. Het verhaal wat er in stond, was één van de lieveling's verhalen van Gaya. Ze hoefde nog maar 13 Bladzijde's te lezen, voordat ze het uit had. Nu kwam het spannende, maar ook het ontroerendste stuk van het boek toepas. De tranen welde op in haar ogen. Het deed haar denken aan het ongeluk.
Gauw klapte ze het boek dicht, en veegde de traan weg die nog net over haar wang heen kon rollen. Voor haar zag ze haar moeder en vader, hand in hand staan. Als of ze nog echt bestonden. Maar dit was verbeelding. Op de gezichten van hun was een erg lieve glimlach op gedrukt. De ogen zagen er gelukkig uit. Gaya knipperde even met haar ogen zo dat het beeld voor haar weg was. Met moeite probeerde ze nu niet in huilen uit te barsten.
Samen met het boek in haar hand liep ze naar de kast vol boeken, het belangrijkste gedeelte van de bibliotheek. Logisch natuurlijk. Ze pakte er een trappetje bij, en ging hier op staan. Haar hoofd hield ze even schuin om de titel van een paar boeken te kunnen lezen. ''Leven en dood'' Las Gaya zachtjes voor. Ze ging gauw verder naar een andere titel. Ze wou het nu helemaal niet over de dood hebben. ''Vlinder magie'' Las ze vervolgens weer hardop voor. Ze legde haar boek terug op de zelfde plek. En kwam van het trappetje af. Dit liet ze vervolgens vallen, waarna ze als reactie van de bibliotheek dame een boze uitdrukking op haar gezicht terug kreeg. ''Sorry'' Kwam er zachtjes uit haar mond vallen. Ze zette het trappetje weer recht, en ook deze zette ze op de zelfde plek terug waar ze het had gepakt. Met een rustige pas liep ze verder, bij sommige boeken las ze weer de titel, dit keer niet hardop. Ze keek weer recht voor uit, waarna ze stil stond. Ze zag een meisje dat bewusteloos viel. Even keek ze om zich heen. Niet wetend wat ze nu eigenlijk zou moeten doen. Ze deed weer een stap naar voren en stond toen recht voor haar. Ze hurkte neer op haar knieën, en bleef daar maar zitten.
Gaya wist niet precies hoe lang ze hier nu al zat. Ze wou net naar de klok toe lopen totdat het meisje haar ogen wilde openen. Snel liep Gaya weg en verstopte zich achter de boekenkasten. Ze liep na een tijdje ergens anders heen en bleef daar weer staan. Even wachtte ze en besloot al gauw om toch maar weer terug te gaan. Rustig liep ze naar haar toe en vroeg ''Gaat het?'' Eigenlijk zou ze dit normaal allang niet hebben gevraagd, maar ze wist op een één of andere manier, dat dit meisje ook iets had. ''Je bent flauwgevallen..'' Zei Gaya er zachtjes achter aan. Ze stond er nog steeds versteld van dat ze op eens wel zomaar met iemand praatte, dit deed ze dan normaal niet. Normaal moesten ze eerst altijd laten merken dat ze haar vertrouwde. Maar hier dacht Gaya op dit moment helemaal niet meer aan ...

Omg, ik heb ook faal post :3 Heb ik altijd met eerste post van personage :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's like heaven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Empty Soul :: De school :: Bibliotheek-
Ga naar: