Empty Soul
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom
Mensen vragen zich vaak af waar hun ziel heen gaat als men sterft. Niemand heeft daar ooit antwoord op kunnen geven en mensen blijven met hun vragen zitten. Toch bestaat er zoiets al de Derde Wereld. Een wereld waar alles mogelijk is en waar doden weer tot leven komen. Het eigenaardige hieraan is dat men nog steeds weet wie men is, en wie men was, maar wel in een geheel ander uiterlijk zitten. Genoeg lef om hierin mee te gaan, een wereld vol fauna en flora? Registreer.
♦ Zeker doen
-Information
-Rules
Linkpartners
Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar de admin met daarin je button. Hierna zul je de code van onze button ontvangen. Wanneer die op jouw site geplaatst is, zal de jouwe ook op onze site geplaatst worden.
Lessen + Schoolhoofd 950Sum
Groepen
-Aanvragen
Admin(s)
-Nathaniel

Mod(s)
-Yelena
-Ilona
-Ren

 

 Lessen + Schoolhoofd

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Nathaniel
Admin
Nathaniel


Aantal berichten : 452
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: {The magic Hand} Can hurt people by touching them
Dier: White Wolf
Partner: The power in my hand was gained for her sake♦

Lessen + Schoolhoofd Empty
BerichtOnderwerp: Lessen + Schoolhoofd   Lessen + Schoolhoofd Icon_minitimeza apr 28, 2012 4:32 am

Allow ;3
Well, ik twijvel er dus over.
Over de leraren en lessen.
Ik betwijvel of het goed gaat werken en heb eerlijk gezegd geen idee hoe het wél zou kunnen werken.
Dus als mensen hier ideeën of een mening over hebben, graag :')

Daarbij wilde ik het in dit topic ook eventjes hebben over een eventueel schoolhoofd.
Zijn hier ideeën voor?
Gaat bijvoorbeeld de voorkeur uit naar een eng, streng schoolhoofd of een lief schoolhoofd?
En om natuurlijk te zorgend at dit goed loopt, zou ik ook willen horen of er eventueel mensen zijn die graag een schoolhoofd willen zijn.

Dus, zijn hier ideeën en/of mening over?
Laat maar horen.

~Empty Soul
Terug naar boven Ga naar beneden
https://emptysoul.actieforum.com
Gaya

Gaya


Aantal berichten : 12
Naam : Gabrielle

Paspoort
Magie: Weer besturen
Dier:
Partner:

Lessen + Schoolhoofd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lessen + Schoolhoofd   Lessen + Schoolhoofd Icon_minitimeza apr 28, 2012 7:00 am

Het lijkt mij heel erg leuk als er ook lessen komen,
Door leraren die je zelf dus kan aanmaken, en dan zoals gewoonlijk een klas aanvragen enz.
Dat lijkt me dus wel een super idee :3
En van het schoolhoofd, vind ik het altijd wel leuker dat hij erg streng is, en alleen maar lief doet als er andere leerkrachten bij zijn, maar in werkelijkheid de kinderen een soort van haat :3
Zo denk ik er dus over Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria

Elveria


Aantal berichten : 171
Naam : Professor Layton Addictid

Paspoort
Magie: I believe I can fly...
Dier: Chimaera
Partner: Maybe Love doesn't work on me?

Lessen + Schoolhoofd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lessen + Schoolhoofd   Lessen + Schoolhoofd Icon_minitimeza apr 28, 2012 7:27 am

Het lijkt mij wel leuk dat er echte lessen zijn, altijd leuk om aan deel te nemen :3
En met schoolhoofden tja, mijn gedachten gaan altijd naar Savdor, de pedocreep, dus dat lijkt mij een schoolhoofd (xD)

maar het lijkt mij bijde leuk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Ren

Ren


Aantal berichten : 239
Naam : Charlotte

Paspoort
Magie:
Dier: Giant wolf ~
Partner: Pain Does not speak, pain does not love.

Lessen + Schoolhoofd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lessen + Schoolhoofd   Lessen + Schoolhoofd Icon_minitimeza apr 28, 2012 8:44 am

De leraren moeten danw el aangevraagd worden vind ik, niet dat iedereen zomaar een leerkracht aanmaakt. Dan lijkt het mij heel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel
Admin
Nathaniel


Aantal berichten : 452
Naam : I'm Pen, ftw

Paspoort
Magie: {The magic Hand} Can hurt people by touching them
Dier: White Wolf
Partner: The power in my hand was gained for her sake♦

Lessen + Schoolhoofd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lessen + Schoolhoofd   Lessen + Schoolhoofd Icon_minitimezo apr 29, 2012 8:17 am

Okee, dan lijkt het me duidelijk ;3
De meeste willen wel klassen en een schoolhoofd, dus ga ik daar voor zorgen.
De lessen zullen geschrapt worden en er zal een topic aangemaakt worden waarin mensen zich kunnen opgeven om leraar van een klas, en dus niet van een bepaalde les, te worden.
Daarbij zal ook de rol van het schoolhoofd vrijgegeven worden. Echter heb ik liever niet dat het schoolhoofd ongeveer hetzelfde karakter heeft als Master Savador omdat we wel een ander forum zijn dan SSA.
Meer informatie over het schoolhoofd volgt nog.

Meningen en ideeën mogen nog steeds hier gedropt worden, ES is altijd open voor vernieuwing ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://emptysoul.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lessen + Schoolhoofd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lessen + Schoolhoofd   Lessen + Schoolhoofd Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lessen + Schoolhoofd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Empty Soul :: Out of character :: Meepraten :: Discussies-
Ga naar: